Waarom Desso?

Vanuit onze bedrijfsvisie hebben we één doel: “De vloer laten werken voor uw gezondheid en welzijn.”

Why Desso


Mensen brengen 90% van hun tijd binnen door, en wij willen er alles aan doen om een binnenklimaat te scheppen waarin mensen zich optimaal gezond en prettig voelen, met positieve gevolgen voor hun prestaties.

Wij kunnen onze doelen bereiken dankzij onze focus op operationele uitmuntendheid, innovatie, geografische expansie, uitbreiding van marktsegmenten en goede communicatie.

We streven er altijd naar de klant op de eerste plaats te zetten en we zorgen ervoor dat we hun behoeften begrijpen. Op basis van deze klantinzichten kunnen we ons innovatieprograma versterken via drie belangrijke gebieden:

1. Creativiteit en ontwerp- de beste producten leveren die de gewenste resultaten bereiken. 
2. Functionaliteit- functies toevoegen die onze producten onderscheidend maken doordat ze gezondheid en welzijn verbeteren
3. Cradle to Cradle®- een nieuw bedrijfsmodel creëren dat tot gezondere producten leidt en de mogelijkheid ontwikkelen om materialen te recyclen en hergebruiken

Door op deze manier te innoveren, kunnen we geweldige producten leveren, superieure klantenservice bieden en onze verantwoordelijkheden voor de maatschappij en het milieu handhaven.

We hebben nieuwe en spannende uitdagingen om aan de behoeften van onze klanten te voldoen in zowel bestaande markten (commercieel, consument, horeca, scheepvaart, luchtvaart en sport) als nieuwe kanalen met hoog potentieel (zoals gezondheid en onderwijs) en nieuwe geografische gebieden (zoals Latijns-Amerika en Rusland).

Uiteindelijk willen we ’s werelds marktleider zijn op het gebied van milieuvriendelijke vloerproducten die een voortreffelijke meerwaarde bieden qua design en functionaliteit en zo een bijdrage leveren aan de gezondheid en het welzijn van mensen.

Alexander Collot d'Escury (CEO Desso Group)

  • Deel deze pagina
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • email