Terug naar nieuwsoverzicht

DESSO® verbindt zich als shirtsponsor aan voetbalclub RKC WAALWIJK

28 januari 2011

RKC WAALWIJK en Desso staan aan de vooravond van een mooie samenwerking. Met het merk Parade zal de toonaangevende Europese tapijtfabrikant op de rug van het officiële wedstrijdtricot van RKC WAALWIJK prijken. Directeur algemene zaken Justin Goetzee en Managing Director Rob Peters van Desso Consumer Carpets ondertekenden een sponsorovereenkomst in de rust van de wedstrijd RKC WAALWIJK-FC Den Bosch.

“Binnen de nieuw uitgestippelde marketingstrategie van de consumentendivisie van Desso, voeren innovatie en consumentencommunicatie de boventoon”, licht Alexander Collot d’Escury Chief Commercial Officer (DESSO Group), de samenwerking met RKC WAALWIJK toe. “Het merk Parade gaat met de Floor Fashion-campagne inhoud geven aan een consumentencampagne in diverse media voor luxe, comfortabele en modieuze textiele vloeren, met vooral top designs. Kamerbreed of op maat gemaakte vloerkleden. Wij zien in RKC WAALWIJK met al haar faciliteiten een ideaal podium om deze campagne kracht bij te zetten en de bekendheid van het merk Parade een stevige impuls te geven.“

Justin Goetzee toont zich verheugd met de samenwerking: “Desso is een toonaangevende internationale speler op de tapijtmarkt en een bekend bedrijf in Waalwijk. Het enthousiasme dat wij als organisatie bij RKC WAALWIJK in ons werk leggen, zagen wij terug in de gesprekken met Desso. Er liggen leuke ideeën om de sponsoring te activeren. Hierbij kun je denken aan acties met supporters, maar ook met de spelers.”

  • Deel deze pagina
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • email