Terug naar nieuwsoverzicht

Top marketeer versterkt DESSO® Consumer Carpets

23 juni 2011

Desso Consumer Carpets heeft haar Marketing Team versterkt in lijn met de grote ambities die het bedrijf heeft uitgesproken.

Per 1 juni is Joyce Wijnen als Marketing Manager aangenomen om het Marketing Team te leiden. In deze  functie is zij verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten van Desso op de nationale en internationale consumentenmarkt. Zo introduceerde Desso deze maand de DESSO AirMaster®, een revolutionair product dat bijdraagt aan een gezonder binnenklimaat en schonere lucht  in woningen.

Joyce is na het behalen van haar university degree haar marketing carrière in 2002 gestart bij Campina als Product Manager voor verschillende merken. In 2006 ging zij bij LU General Biscuits aan de slag als Senior Brand Marketeer voor Liga. Na de overname door Kraft Foods, promoveerde ze tot Marketing Manager. In deze rol was ze verantwoordelijk voor de lokale en internationale marketing en advertising strategie. Joyce zal rapporteren aan Rob Peters, Managing Director Consumer Carpets.

Rob Peters, Managing Director Consumer Carpets is zeer tevreden met deze nieuwe aanwinst:”Het verheugt ons zeer Joyce te verwelkomen in ons team. Door deze versterking van ons Marketing Team en Joyce haar  uitgebreide marketing achtergrond,  ben ik ervan overtuigd dat wij onze marketing een nieuw elan gaan geven. Dit sluit perfect aan bij de zéér ambitieuze toekomstplannen van Desso”.

  • Deel deze pagina
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • email